Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Hesaplarını kısa mesaj kullanarak koruyucu Twitter kullanıcıları, iki factorlü kimlik doğrulama yöntemlerini değiştirmedikleri veya platformun yönetici hizmeti Blue için ödeme yapmazlarsa, 20 Mart’tan sonra bu ekstra güvenlik katmanını kaybedecekler. Başka bir deyişle kısa mesajla iki factorlü doğrulama sistemi, artık sadece Blue abonelerine özel olacak.
İki factorlü kimlik doğrulama, birileri şifrelerini çalmış olsa bile kullanıcıların hesaplarını korumalarına olanak tanıyor. Bu güvenlik işlemlerini etkinleştiren Twitter kullanıcıları, şifrelerini ve kısa mesaj veya kimlik doğrulama uygulamasını yaygınlaştırdıkları bir kodu girdikten sonra hesaplarına giriş yapabiliyor. Ayrıca bir güvenlik anahtarı da kullanılabilirler.
Şirket bir blog yazısında artık “Twitter mavi tik aboneleri çevresindeki hesapların kısa mesaja kaydolmasına izin vermediğini” dedi. Firma ayrıca, “Açık olmak gerekirse, Twitter’da oturum açmak için iki factorlü kimlik doğrulama hala gerekli değil, ancak kullanıcıları bunu etkinleştirmeye teşvik ediyoruz. Bu değişiklik sadece Twitter Blue’ya ait olmayan abone hesaplar için mevcut 2FA kurallarını kısıtlıyor” şeklinde bir tweet attı. Platformun mülkiyet hizmeti olan Twitter Blue’ya web üzerinden abone olanlar aylık 8 dolar, mobil cihaz üzerinden abone olunduğunda ise aylık 11 dolar ücret ödeniyor.
Twitter’ın duyurusu, Platformer’dan Zoë Schiffer‘ın sosyal ağını değiştirmeyi planladığını tweet’lemesinden saatler sonra geldi. Bu, milyarder Elon Musk’ın geçen yıl şirketini 44 milyar satın almasının ardından reklamverenlerin harcamalarını çekmesiyle Twitter’ın daha fazla kullanıcıyı Twitter Blue’ya abone olmaya nasıl ikna etmeye çalışmanın bir başka örneği. The Information bu ayın başlarında Twitter’ın ABD’de yaklaşık 180.000 abonesi olduğunu, yani hizmetin platform kullanıcıları arasında pek de popüler olmadığını bildirmişti. Şirket, mavi onay işareti ile daha uzun tweetler ve diğer özellikleri sunarak daha fazla kişinin abone olmasını engellemeye çalıştı.
Şirket, kısa mesaj 2FA’yı devre dışı bırakan Twitter kullanıcılarının telefon numaralarının hesaplarıyla otomatik olarak tüketmeyeceğini, ancak hesap ayarlarından numaralarını güncelleyebileceklerini de söyledi.
Yorum Yaz