e
sv

Otomobil üreticileri, aylık aboneliklerle milyar dolarlar kazanacak

Dijital platformlarda rastladığımız kafes sistemleri, artık otomobil kullanıcıları tarafından da idame ettirilmeye başlandı.

Otomobil muhafazası, aylık korumalarla milyar dolarlar kazanma

Özellikle dijital yayın platformlarında, uzayan hamilelik dönemi paketlerinin, otomotiv sektörünün de büyük gelir sağlaması bekleniyor.

İçeriğiLexus, Toyota ve Subaru gibi Yöneticiler, otomobillerde yer alan akıllı özellikleri çeşitli kullanım için aylık paketler yayınlamaya başladı.

Otomobil işletmesi, belirli bir sonuca ulaşmak için aylık veya yıllık abonelikler sunarak satıştan sonra bile uzun vadeli gelir elde etmenin peşinde.

Üreticilerin yeni gelir kapısı

Yeni bir görünüme göre, pahalı aksesuarlar aracın elektrikli yerlerini zor durumda bırakabilir. Ancak otomobil gövdesinin aylık olarak ayrılması olmadan ayakta kalmaları oldukça zor.

Bunun basit bir nedeni var: Elektrikli otomobiller, içten yanmalı modellere kıyasla çok kârlı değil. Bu nedenle süreler, aylık dönem sunarak gelirlerini artırmak ister.

Müşteriler rahatsız

Hiçbir müşteri, araç satın almaktan sonra bile ödeme yapmaya devam etmek istemiyor.

Kullanıcılardan büyük tepkiler alması beklenen yeni kayıt sistemi hakkında konuşan JD Power analisti Kristin Kolodge, üyelik sisteminin ilk satın alma işlemlerinden elde edilen birimlere dağıtımlarından tekrar eden bir gelir elde edeceğini söylüyor.

BMW, ısıtmalı koltuk aboneliği için müşterilerden tepki almıştı. Mercedes ise, genişlemeyle hızlanma artışı vadediyor.

Bir başka elektrikli araç üreticisi Polestar, 1.195 dolarlık ücret incelemesi bir beyin gücü yükseltmesi sunuyor.

  • Site İçi Yorumlar

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.