e
sv

Twitter Blue’nun yeni sürümü de istenen başarıyı yakalayamadı…

Twitter Blue aboneliklerinin yeniden kullanım kapsamlarından yaklaşık üç ay sonra, Elon Musk’ın beklentisi olumlu geri dönüş olmamış gibi görünüyor. TechCrunch’ın bildirdiğine göre Twitter Blue, sosyal medya platformuna Aralık ayından itibaren geri boyutundan bu yana, mobil uygulama yoluyla ile sadece 11 milyon dolar kazandırdı.

Bir Twitter Blue aboneliği, web sitesi üzerinden satın alma öncesi aylık 8 ABD Doları, Android veya iOS cihazlar için mobil uygulama üzerinden önceki satın alma aylık 11 ABD Doları yüküne sahip. The Information’ın bildirdiğine göre, Ocak ayının dünya çapında yaklaşık 290.000 kullanıcı Twitter Blue aboneliğini beğendiğini. Bu da tüm yıl için tahmin 28 milyon dolar gelir beklentisi var.

Sektör haber kaynağı Sosyal Medya Today’in bir haberine göre ise, Twitter’ın 2022’nin ikinci yarısında işletme maliyetleri toplam olarak 730 milyon dolara ulaştı.

Ünlü milyarderin eski yıl sosyal medya platformunu devralmasının ardından reklam verenlerin platformdan hareketine hizmete büyük darbe vurmuştu. The Information’ın Anlattığına göre platformun geliri %40 düştü ve en iyi 500 reklamcı platformu terk etti.

Mavi tik kaçırma seçeneği geliyor

Musk da, gelir etkilerini çeşitlendirmek için çeşitli faaliyetleri yürütüyor. Twitter Blue da bunlardan biri. Blue’nun daha fazla tercih edilmesi için yeni adımını atan sosyal medya devi, şimdi de abonelere mavi onay işaretlemelerini gizleme olasılığı başlayacak. Tabi aylık bir ücret karşılığında mavi tik servisleri bunu neden gizlemek isteyebileceği tartışılabilir.

  • Site İçi Yorumlar

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.