Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Sektör kaynaklı ölçümlere göre, sadece birkaç yıl içinde manyetik çelik üretiminin yetersiz kalacağı söyleniyor.
Son zamanlarda elektrikli araç fiyatlarında düşüş gözlemleniyor. Tesla, General Motors ve Ford gibi işletmeleri fiyatları düzenlerken, piyasadaki rekabet de fiyatları aşağıya çekiyor.
Lityum, bakır ve kobalt gibi ham ürünlerin fiyatlarındaki düşüş, elektrikli otomobil fiyatlarına indirim olarak yansıdı.
Araç bataryaları için önemli bir etkilenme olan etkilerinin fiyatı, ocak dokusunun bu yana yüzde 20 oranında düştü.
Elektrikli otomobiller için en kritik parça üzerinde olsa da bir başka kritik öneme sahip daha fazla bulunuyor: Manyetik çelik.
Sektör kaynaklı ölçümlere göre, sadece birkaç yıl içinde manyetik çelik üretiminin yetersiz kalacağı söyleniyor. Öte yandan, işletmeler de bu alanda rekabeti artırmak için üretimi artırmaya çalışıyor.
Analistler, elektrikli araç motorları için gerekli olan manyetik çelik arzının bu yıl sonundan önce talebi karşılamada zorlanacağını tahmin ediyor.
Manyetik çelik, güç kayıpları için motorlar, jeneratörler ve transformatörler gibi işletim sistemleri kullanılıyor.
Manyetik çelik üretimi son derece zorlu bir süreç ve siparişlerin teslimat süreleri zaman zaman bir uzaya ulaşabiliyor.
Şu anda manyetik çeliğin çok büyük bir parçası Güney Kore, Japonya ve Çin’de üretiliyor
Yüksek kaliteli manyetik çeliğe olan küresel talebin 2027 yılında yüz binlerce ton, 2030 yılındaysa bir milyon tonun üzerinde olacağı tahmin ediliyor.
Yorum Yaz