Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Bir reklamverenin, oyuncunun izni olmadan diş sigortasının tanıtımını yapmak için Tom Hanks’in deepfake’ini kullandığı ortaya çıktı. Hanks, Instagram’da bir uyarı paylaşarak, kendisinin hiçbir ilgisinin olmadığını yazdığı yapay zeka tarafından oluşturulan video hakkında takipçilerini uyardı.
Daha geçen baharda Hanks, Adam Buxton Podcast’ine çıktı ve yapay zekanın ve derin sahtekarlıkların hem sanatsal hem de hukuki zorluklar oluşturduğunu söyledi. Ayrıca kendisinin 32 yıllık yapay zeka versiyonunu kullanarak bir film serisinin tamamının yapılabileceği varsayımsal bir senaryodan da bahsetti. Belki de olacakların bir kanıtı olarak, rahatsız edici diş sigortası reklamı Hanks’i oldukça genç gösteriyor.
Ünlülerin miraslarından yararlanmak için yapay zekanın kullanılması zaten etik bir sorun haline geldi. Sadece bu hafta sonu Robin Williams’ın kızı Zelda WilliamsInstagram’da SAG’ın yapay zekaya karşı mücadelesine destek veren bir gönderi paylaştı.
Hanks, Nisan ayında verdiği bir röportajda, aktörün CGI versiyonunun yer aldığı 2000’li yılların başındaki The Polar Express filminden bu yana bu konunun radarında olduğunu söyledi. Hanks, Buxton’a şunları söyledi:Kendi verilerimizin büyük bir kısmının bir bilgisayarda kilitli olduğu bir filmi ilk kez yapıyoruz.” söz konusu.
Yorum Yaz