Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Ülkedeki ünlü medya şirketi, yapay zeka botu ChatGPT’yi haber operasyonlarını kullanmaya başladı. Ancak yapay zeka, yazılan haberler nedeniyle eleştiri yağmuruna tutuldu.
ensonhaber.com
ChatGPT, henüz test etmemesine rağmen yetenekleri ile bütün dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Hatta ChatGPT’nin, Google’ın yerini alacağı söyleniyor.
ChatGPT, ocak kızı 100 milyon kullanıcı barajını aştı. Sohbet robotu, günde yaklaşık 13 milyon bireysel kullanıcı tarafından ziyaret ediliyor.
Ülkedeki ünlü medya şirketi, yapay zeka botu ChatGPT’yi haber operasyonlarını kullanmaya başladı.
Ocak başında BuzzFeed, varlıklar geliştirmek için yapay zekayı kullanmayı planladığını duyurmuştu. Ancak şirket için pek işler de iyi gitmez.
ABD merkezli medya, eğlence ve haber sitesi BuzzFeed, “Buzzy the Robot” imzası altında, geçen ayın ortasında bu yana Stockholm, Prag ve Osaka gibi yerleri içeren 40’tan fazla seyahat rehberi yayınladı.
Ancak insanın yaratıcılığını geliştirebileceği iddia edilen robotun, insan rakiplerinden çok daha tembel ve kötü olduğu ortaya çıktı.
Times’ın haberine göre; Yazılan seyahat makalelerinin neredeyse beşte biri, hemen hemen aynı giriş cümlesiyle başlıyor.
Ayrıca, botun açıklaması hemen hemen her makalesi, “gizli mücevher” veya bu ifadenin oldukça benzeri yer alıyor.
Öte yandan; Bild, Politico ve Die Welt’i bünyesinde bulunan Alman Axel Springer, asla teknoloji ile bazı alanlarda insan çalışana gereksinimi kalmadığını ve işten çıkarmalar yapacağını açıklamıştı.
Alman medya grubu Axel Springer’in CEO’su Mathias Doepfner, gazetecilerin ChatGPT gibi yapay zeka sistemleri nedeniyle işsiz kalma riskliyle karşı karşıya geldiğini söyledi.
Doepfner, sadece özgün içerik üretebilen yayıncıların hayatta kalabileceğini söylüyor.
Yorum Yaz