Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Görünüşe göre Google RCS’yi iPhone’a getirmek için devam eden kampanyası RCS’nin iPhone’da tanıtılmasına yönelik son reklam çağrısı Samsung’tan geliyor ve yalnızca 20 saniye uzunluğunda olmasına rağmen, Seni üzmek için çok çabalıyor.
Google’ın devam eden RCS hamlesi hakkında birçok görüş var. Bazıları Apple’ın Google’ın RCS hamlelerine boyun eğmemesi gerektiğine inanırken, diğerleri Google’ın mesajlaşma noktasında Apple ile Android’i biraz daha sorunsuz bir şekilde bir araya getirme girişimlerini destekliyor. Ancak Samsung’un yeni RCS reklamı biraz kafa karıştırıcı.
Reklam oldukça basit ve yalnızca 20 saniye sürüyor. Reklamda bir telefon arayüzü gösteriliyor ve bir kişi Juliet adındaki başka bir kişiye mesaj atıyor. Şirketin buradan nereye gitmek istediği oldukça açık, ancak reklam aslında iPhone’da RCS’ye ihtiyacımız olduğunu söylemiyor. Bunun yerine, Samsung’un yeni reklamında yalnızca iPhone’a gelen iMessage olmayan mesajlara verilen renk olan yeşil baloncuklardan bahsediliyor ve gerisini videonun başlığına bırakıyor.
Son yıllarda Google, Apple’ın iPhone’da RCS’yi benimsemesi için yoğun çaba harcıyordu ve artık Samsung da kampanyaya katıldığı için reklam panolarında, sosyal medya paylaşımlarında ve daha fazlasında bunun gibi daha fazla reklam göreceğiz.
Ancak sonuçta Google’ın ikna etmesi gereken yalnızca Apple değil. Şu anda Apple, RCS’nin iPhone kullanıcılarının istediği önemli bir özellik olmadığını söylüyor ve bu yılın başlarında iPhone’daki RCS’yi umursamadığını yazan kişi Chris Smith da aynı fikirde görünüyor.
Google, iPhone kullanıcılarını gerçekten RCS’ye ihtiyaçları olduğuna ikna edebilirse bu, Apple için daha önemli bir özellik haline gelebilir. Ancak şimdilik, bu son Samsung RCS reklamı gibi reklamlar ve Google’ın Apple’ın dikkatini çekmeye yönelik girişimleri, iPhone üreticisi tarafından muhtemelen göz ardı edilmeye devam edecek.
Yorum Yaz