e
sv

Hem TikTok, hem de Facebook ve Instagram, ücretli abonelik sunmaya başlayabilir

Her ne kadar TikTok ücretsiz olarak kullanılabilse de kısa formatlı videoların keyfini çıkarmak için çoğu zaman reklamlarla uğraşmak zorunda kalıyoruz. Ancak video paylaşım platformu, reklamlardan kurtulmanızı sağlayacak aylık bir abonelik planını test ediyor olabilir.

Android Authority tarafından keşfedildiği üzere, TikTok uygulamasının son sürümündeki yeni kod satırları, sosyal medya hizmetinin, kullanıcıları için bir seçenek olarak reklamsız bir aylık abonelik planını test ettiğini gösteriyor.

Haber kaynağının tespit ettiği satırlar şöyle:Reklamsız planı TikTok topluluğuyla test ediyoruz. Devam ederek, %s’i kabul etmiş ve verileri nasıl topladığımızı, kullandığımızı ve paylaştığımızı öğrenmek için %s bölümümüzü okuduğunuzu kabul etmiş olursunuz. Ayrıca Reklamsız aboneliğin derhal sağlanmasını da kabul edersiniz. Fiyata KDV dahildir.

TikTok’un ücretsiz kalmasına yardımcı olacak alakalı reklamları size göstermek için verilerinizi kullanalım. %S. Ayrıca %s bölümümüzde verilerinizi nasıl kullandığımızı ve koruduğumuzu da görebilirsiniz.

Haber kaynağı ayrıca TikTok uygulamasını başlattıktan sonra bir plan seçme seçeneğiyle karşı karşıya olduğunuzu söylüyor. Paylaşılan ekran görüntüsü, TikTok’un aylık aboneliğinin test aşamasında ABD’deki kullanıcılara aylık 4,99 dolara mal olacağını ortaya koyuyor.

Görünüşe göre TikTok’un ücretli abonelik kapsamında sunduğu tek avantaj, reklamsız deneyim olacak. X’in sunduğu ücretli abonelik seçeneğinin aksine herhangi bir doğrulama rozeti sunulmuyor. Ancak video paylaşım hizmeti, genel kullanıma sunulacak sürümle birlikte başka avantajlar da duyurabilir.

Android Authority, tüm hesaplarda aynı ekranın görünmesini sağlayamayacağını belirtiyor. Yayında belirtildiği gibi bu, TikTok’un şu anda planı sınırlı sayıda kullanıcıyla test ettiğini ve başarıya bağlı olarak daha geniş bir alana yayılabileceğini gösterebilir. Ancak TikTok henüz resmi bir doğrulama yapmadı.

Meta ayrıca ücretli abonelikler de arıyor

Facebook’un ana şirketi Meta da AB düzenleyicilerine, şirketin dijital faaliyetlerini Facebook ve Instagram’daki reklamları hedeflemek için kullanmasına karşı çıkan Avrupalı ​​kullanıcılardan destek isteyen bir teklifte bulundu. 14 dolar almak istiyor. Bu konu yalnızca The Wall Street Journal tarafından rapor edildi.

  • Site İçi Yorumlar

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.