e
sv

Hidrojenli BMW iX5 üretimi bu yıl başlayacak

BMW, Koruyucu Yakıt Hücreli iX5 modelinin üretimine bu yıl başlayacak ve çeşitli testleri gerçekleştirecek.

Hidrojenli BMW iX5 üretimi bu yıl başlayacak

Son zamanlarda birçok şirket karbon emisyonunu en aza indirmek için elektrikli otomobiller üzerinde çalışıyor..

Bu bagajdan biri olan Japon devi Toyota, Çocukların yakıtlı araçları için Alman üretici BMW ile geçmişteki aylarda ortak olmuştur.

İki dev firma, ortaklaşa geliştirecekleri Muhafızları yakıt hücreli arabalar için, 2025 yılına kadar seri üretime ve satışlara başlamayı planlıyor.

BMW iX5 bu yıl test için üretilecek

BMW, Koruyucu Yakıt Hücreli iX5 modelinin üretimine bu yıl başlayacak ve çeşitli testleri gerçekleştirecek.

BMW, iX5 Hydrogen crossover’ı, üretim ve üretim üretimini seri üretime hazır hale getirmek adına yaklaşık 900 kişinin uğraştığı Araştırma İnovasyon Merkezi’nde hazırlayacak.

BMW Yönetim Kurulu Başkanı Oliver Zipse, bulundurmakla ilgili olduğu şu ifadelere yer verdi:

Hidrojen, enerji geçiş süreci ve hücre ikliminin korunmasında kilit bir role sahip çok yönlü bir enerji kaynağı. Kişisel yönetimindeki enerjileri depolamanın ve taşımanın en verimli yollarından biri. Bu potansiyel, mobilite iletimini hızlandırmak için de kullanmalıyız.

BMW’nin güç aktarım sistemi, iki depolama deposu tarafından yönetilen bir yakıt deposu deposundan oluşur.

Alman üretici, geliştirdikleri yeni nesil yakıt tüketimi teknolojisinin tek başına 170 hp sürekli güç ürettiğini söylüyor.

Buna yüksek verim bataryası ve beşinci nesil BMW eDrive teknolojilerine sahip elektrik ünitesi de dahil, toplam güç 374 hp’ye kadar çıkıyor.

BMW ilk etapta 100 adet BMW iX5 Hidrojen üretimini planlıyor. Bu araçlar ABD, Japonya, Avrupa, Çin ve Güney Kore’de günlük kullanım ömürleri test edilecektir.

Hidrojen yakıtlı araç nedir

Hidrojen yakıtlı araçlar da elektrikli araçlar gibi elektrikten yer alıyor. Ancak çocuk oyunlarının içinde herhangi bir batarya yok. Bu araçlar, elektriği enerji içinde bulunan koruma alanlarından elde ediyor.

Benzin ve dizel gibi fosil yakıtların yerine kuralları kullanmak, karbon gazı sağlamak için düşürebilmek için en iyi çözüm yöntemlerinden biri. Bu nedenle bazı tesisler, bu maliyetleri daha da geliştirmek için çalışıyor.

Hidrojen yakıtının kesinlikle olması ve gerekli yakıt istasyonlarının fazladan çıkarılması, şu anda bu gidişatı izleme en büyük iki engel olarak dikkat çekiyor.

  • Site İçi Yorumlar

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.