e
sv

Peugeot Türkiye’nin 2023 hedefleri belli oldu

Peugeot Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu sektör değerlendirdi ve markasının 2023 hedeflerini paylaştı.

Peugeot Türkiye'nin 2023 gol belli oldu

Peugeot Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, İstanbul’da düzenlenen basın toplantısı, otomotiv sektöründeki gelişmelere ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

2022 yılını Peugeot Türkiye olarak 32 bin 600 adetin üstünde satış ve yüzde 4,2 pazar payıyla başardıklarını dile getiren Reyhanoğlu, geçen yıl satışların yüzde 53’ünü SUV modelleriyle gerçekleştirdiklerini bildirdi.

2023 beklentileri

Gülin Reyhanoğlu, 2023 yılında da 2022’ye paralel, yaklaşık 780-800 bin adet bandında pazar beklentilerini belirterek, şu ifadelere yer verdi:

Çok ciddi bir deprem felaketi yaşanmasına rağmen sene sonu hedef planlarımızda bir değişiklik olmadık. Zira özellikle bu dönemde araca olan talebin ve mobilite gereksinimlerinin daha da yayılmasını gözlemliyoruz.

Deprem riskli ve endişesi, bir yerde mobiliteye olan talebini tetikledi. Deprem bölgeleri yetkili satıcılarımız toplam Peugeot satışlarının ortalama yüzde 10’unu yapmaktaydı.

Bu felaketin üzerine zaten depremden 3 hafta sonra o bölgedeki tüm yetkili satıcılarımız da tekrar aktif masrafa geri döndüler. Bu nedenle 2023 yılı ile ilgili depreme odaklanan bir hedef revizyonu yapmadığımızı belirttik.

Peugeot olarak 2023 yılında 57 bin adetlik satış hedeflediklerini bildiren Reyhanoğlu, 57 bin adetlik hedefin yüzde 7,3’lük pazar payını getireceğini söyledi.

Hedeflere ulaşma konusunda en önemli modellerden birinin de satışa sundukları 408 modelinin yeni olacağını vurgulayan Reyhanoğlu, bu yıl toplam satışların yaklaşık yüzde 10’unu yeni 408 modelin oluşturmasını beklediklerini belirtti.

  • Site İçi Yorumlar

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.