Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Samsung’un yeni nesil amiral gemisi akıllı telefon Galaxy S23 Ultra kullanıcıları, Wi-Fi sorunu yaşadıklarını rapor ediyor.
Güney Koreli teknoloji devi Samsung, geçtiğimiz haftalarda geçirdiği etkinlikte merakla beklenen Galaxy S23 modellerini görücüye çıkardı.
Galaxy S23, Galaxy S23+ ve Galaxy S23 Ultra şekilli üç farklı modelden oluşan seri, şirketin kendi işyerinde oldukça başarılı ön sipariş müşterilerine imza attı.
Samsung Galaxy S23 Ultra satın alan bazı kullanıcılar, Wi-Fi 6 (802.11ax) bağlantı sorununu yaşadıklarını rapor ediyor.
Telefon sahiplerine göre, kablosuz ağa istekleriken “internet erişimi yok” bildirimi ortaya çıkıyor.
Bir kullanıcı, Samsung ile temasa geçmek için telefon garantisi kapsamında yenisiyle değiştirdiğini, ancak yeni akıllı telefonda aynı sorunla karşılaştığını söylüyor.
Samsung, şubat güncellemesi ile söz konusu sorunu yavaş çözse de hala birçok kullanıcı benzer sorunları rapor ediyor.
Konuyla ilgili Samsung’dan herhangi bir açıklama gelmezken, telefon fabrika ayarlarına döndürmek geçici bir çözüm olabiliyor.
Yorum Yaz