e
sv

Tesla Model X’te emniyet kemeri sorunu

NBC News tarafından bir yapıya göre, ABD Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) şu anda yeni Tesla Model X Araçların karıştığı kazalarla ilgili soruşturmalardan bağımsız olarak, iki ayrı emniyet kemeri arızasını araştırıyor.

NHTSA’nın Kusur Araştırma Ofisi (ODI), Model X’i canlandırma ön emniyet kemerlerinin emniyet kemeri ön gericisine bağlı kalmadığını söyleyen iki şikayet olduğunu belirtiyor. Her iki mal sahibi de emniyet kemeri açılışının 2022 ve 2023 model yılı Model X SUV’lerini yaşadıklarını bildirdi. Müfettişler, “her iki aracın da sahiplerine yeterince bağlanmamış çapa bağlantılarıyla teslim edilmesi”yazıyor.

NHTSA ilk olarak 24 Mart’ta soruşturmayı başlattığını ve yaklaşık 50.000 Model X aracının sorundan etkilenebileceğini söyledi. Kurum, her iki durumda da, “montaj sırasında uygun şekilde birleştirdikleri” ve yalnızca mükemmelli geçme ile birbirine yapıştıkları için ankrajın ön gerici ile buluştuğu bölge “bağlantı hatasıgeldiğini söylüyor. Belirtilene göre açılması, “bağlantıya uygulanan kuvvet, araçlar hareket halindeyken uyum uyumunu aştığında” meydana geldi.

Tesla, 24.000’den fazla Model 3 aracı görünümü bir sorunu aşmak için geçmişte yıl farklı bir emniyet kemeri geri getirmek zorundaydı. Bunlar, teknisyenlerin arka koltuk ankrajını doğru bir şekilde yeniden monte etmedikleri, emniyet kemeri ile ilgili olmayan servis merkezi ziyaretleri nedeniyle meydana geldi.

Tam Kendi Kendine özelliği, arka lamba aydınlatma armatürleri ve yaya uyarısı ısınmayı engelleme sorunu da dahil olmak üzere birçok yeni Tesla geri çağırmanın tamamı yazılımla ilgili sorunlardı. Ancak bu geri getirmelerin çoğu, emniyet kemeri klasörlerinin kablosuz bir yazılım güncellemesiyle muhtemelen mümkün olabilir.

  • Site İçi Yorumlar

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.