Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Twitter, platformdaki işletmelerden altın rozetlerini korumaları için aylık 1.000 dolar ücret almayı planlıyor. Yeni karara göre, aylık 1.000 kargo ücreti ödemeyen markalar altın ödüllerini kaybedecek. Ancak bunun ne zaman gerçekleşeceği henüz belli değil.
The Information tarafından ele alınan dahili mesajlar, Twitter’ın işletmeye bağlı her bir masasının içerdiği rozet için aylık 50 gönderilen ekstra bir ücret talep etmek listede ortaya çıkarır. Bu durum, sosyal medyanın getirilmesi Matt Navarra tarafından yayınlanan ve Twitter ürün müdürü evan jones ile adı açıklanmayan bir işletme arasında geçişle anlaşılan bir e-posta iletişim ile de uyumlu görünüyor.
e-posta”Erken erişim abonesi olarak, hizmetçimiz için altın bir onay işareti ve katılımcıları için üyelik rozetleri alacağız.” diyor. Mesaj şöyle devam ediyor: “Abone olmak isterseniz, ücretimiz aylık 1.000 ABD doları ve bir aylık ücretsiz aboneliklerle birlikte ek bağlı kuruluş başına aylık 50 ABD doları.“
Twitter, şirketler Twitter’da onları gözlemlemelerine ve ayırt etmelerine olanak sağlayan Kuruluşlar için Doğrulama sonuçlandırması (eski adı Blue for Business) öncesinde altın rozetleri muhafaza etti. Bu program aynı zamanda işletim, Twitter ürün yöneticisi Esther Crawford‘un profildeki minik Twitter logosunda olduğu gibi, çalışanlara, tablolare ve markayla birlikte diğer kişilerin ait hesaplara Twitter profil resimlerinin minyatür versiyonlarını gösteren rozetler eklemesine de olanaklarını bilir.
Navarra daha sonra Twitter’daki başka bir işletme ve ürün yöneticisi arasında geçen ve aylık 1.000 posta ücreti bir kez daha teyit eden doğrudan bir mesaj ekran içeriği paylaştı. Twitter, Organizasyon için Doğrulama aboneliği için henüz resmi olarak herhangi bir fiyat bilgisi açıklamasıdı ve geçen ay programa erken erişmeye başladı. Şirket artık bir iletişim ekibine sahip olmadığı için yorum taleplerine yanıt vermiyor.
Pahalı birikim, CEO Elon Musk’ın gelirlerini artırma ve Twitter’ın 12,5 milyar tasarrufunu azaltma amaçlı kullanım içerdiği pek çok değişiklikten sadece biri. Toplu görev çıkarmalara ek olarak Musk, mavi bir onay işareti için kullanıcılardan aylık 8 dolar talep etmeye başladı ve yakın geliştiricileri Twitter’ın API’sine erişim için ödeme yapmaya zorlamaya başlayacak.
Yorum Yaz