Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
21 Kasım’da Elon Musk, Twitter’ın geri kalan çalışanlarını San Francisco genel merkezinde bir araya gelebilecek gücünün kabaca üçlüsünü kullanan birkaç hafta içinde işini çıkarttığını ve boşalttığını işten çıkarmaların artık sona erdiğini bildirmişti. Ama bu çevreleri tutmadı ve görünümüne göre insanları istihdam etmeye devam ediyor.
Şirket kaynaklarına ve etkilenen çalışanların sosyal medya gönderilerine göre, satış ve mühendislik departmanlarındaki düzinelerce Twitter çalışanı geçen hafta işten çıkardı. Bu, Musk’ın Kasım işini çıkarmama sözünü vermesinden bu yana en az üç tur işten çıkarma yaptığı anlamı taşıyor.
Bu arada Musk, Twitter’ın ana girişlerinde reklamların nasıl hedeflendiğine yönelik olarak kullanılan sistemin yenilenmesi için dahili bir şekilde kullandıklarından de bahsediliyor. Bu, Musk’ın kamuoyunda”En kötü reklam alaka düzeyi” olarak değerlendirilen sistem düzeltme planının bir parçası.
Musk’ın planı, Twitter’ın reklam hedeflemesini, bir kullanıcının performansını ve profil verilerini yerine öncelikle aranan anahtar kelimelere göre yönlendiren Google’ın arama ağı reklamları gibi değiştirmeye çalışacak. Bu, insanların bir şeye yönelik belirli amaçlarını ifade ettikleri bir arama motoru için iyi çalışan bir yaklaşım ve Google’ın tüm zamanlarının en karlı işlerinden birini oluşturmaya yardımcı oldu. Ancak bugüne kadar herhangi bir sosyal medya ağı için işe yaradığına dair bir kanıt görülmedi.
Yorum Yaz